Vrácení a reklamace


Poslední aktualizace: 16. prosince 2020

Děkujeme za nákup. Doufáme, že jste spokojeni s našimi produkty.

Pokud však z jakéhokoli důvodu nejste s nákupem úplně spokojeni, máte možnost zboží vrátit a získat plnou náhradu peněz nebo vyměnit za jiný produkt. Níže naleznete více informací o naší politice vrácení zboží.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Všechna vrácení musí být provedena do třiceti (30) dnů od data nákupu. Zboží, které chcete vrátit, musí být nové a nepoužité, s ponechanými všemi původními značkami a štítky. U použitého zboží jsou vyžadovány záruční plomby.

Doporučujeme vám použít způsob dopravy, který umožňuje sledování zásilky s vráceným zbožím, protože za veškeré náklady spojené s vrácením zboží nese odpovědnost zákazník.

Alternativně můžete použít předem placenou štítku na zásilku, kterou obdržíte po vyplnění formuláře pro vrácení zboží. Náklady na dopravu budou odečteny od částky vráceného zboží k pokrytí nákladů na dopravu.

VRÁCENÍ PENĚZ

Po přijetí vráceného zboží a zkontrolování jeho stavu budeme postupovat k vrácení peněz nebo výměně za jiný produkt. Prosíme, počkejte alespoň dva dny od doručení zboží, než bude vrácení nebo výměna zpracována. O vrácení peněz budete informováni e-mailem. Peníze budou vráceny na platební metodu, kterou jste použili při nákupu.

VÝJIMKY

Pokud máte jakékoliv vadné nebo poškozené produkty, kontaktujte nás na následující e-mailové adrese: sklep@eurofrance.pl

OTÁZKY

Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně naší politiky vrácení zboží, neváhejte nás kontaktovat na adrese: info@eurofrance.com

PROCES VRÁCENÍ

Pokud si přejete provést vrácení zboží nebo podat stížnost týkající se produktu zakoupeného v našem obchodě, vyplňte prosím formulář: